Prelucrarea datelor cu caracter personal

Nota de informare cu privire la Regulamentul General privind Protectia Datelor (GDPR).

Introducere

In momentul in care alegi sa plasezi o comanda pe site-ul www.ecalendare.ro, sau sa-ti creezi cont de client, anumite date cu caracter personal vor fi prelucrate de proprietarul site-ului (SC PRINTFOX MEDIA ADV SRL). Scopul principal al prelucrarii datelor personale este acela de a putea sa-ti furnizam produsele sau serviciile solicitate.

Cadrul legal general care reglementeaza protectia datelor cu caracter personal este reprezentat de catre Regulamentul General privind Protectia Datelor cu Caracter Personal nr. 679/2016 (“GDPR”) aplicabil in Uniunea Europeana, iar aceasta nota de informare respecta cerintele prevazute in Regulamentul GDPR.

Adnotare cu privire la denumirea partilor

  • Proprietarul site-ul www.ecalendare.ro (SC PRINTFOX MEDIA ADV SRL) va fi denumit “administrator” sau “vanzator”.
  • Totalitatea informatiilor, ce pot fi accesate de pe un dispozitiv care are o conexiune la internet, vor fi denumite “continut“.
  • Cererea, prin care o persoana fizica, o institutie publica sau o societate comerciala, solicita livrarea unui anumit produs, executarea unei lucrari sau prestarea unui anumit serviciu, va fi denumita “comanda“.
  • Orice persoana fizica, institutie publica sau societate comerciala care solicita o comanda, vor fi denumite “cumparator“.
  • Orice persoana care acceseaza site-ul va fi denumita “utilizator“.

Entitati implicate in prelucrarea datelor cu caracter personal

Datele tale cu caracter personal sunt prelucrate de proprietarul site-ului www.ecalendare.ro, acesta fiind SC PRINTFOX MEDIA ADV SRL, societate de drept roman, cu sediul in Str. Sportului nr. 16E, Berceni, Ilfov, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J23/709/2024, avand cod de identificare fiscala RO37691460.

Tipuri de date personale prelucrate

Administratorul site-ului stocheaza date cu caracter personal, de la utilizatori si cumparatori. Datele personale ale utilizatorilor pot fi prelucrate in mod direct sau indirect.

Date personale prelucrate de la cumparatori

  • Date de identificare si contact
    Nume si prenume, numar de telefon, adresa de e-mail, adresa de livrare, adresa de facturare.
  • Date referitoare la modul in care utilizezi site-ul
    Informatii despre comportamentul de navigare, preferintele exprimate pe parcursul utilizarii site-ului si obiceiuri de consum online.
  • Date suplimentare
    Informatii personale cu privire la modalitatea de plata, modalitatea de livrare, comentarii lasate in cadrul comenzii, recenzii scrise despre produse, informatii completate in formularele de inscriere / contact sau orice alte informatii transmise voluntar pe parcursul utilizarii site-ului.

Date personale prelucrate de la utilizatori

  1. Date stocate in mod direct, in contextul utilizarii site-ului
    Informatii furnizate in cadrul completarii diverselor formulare sau in cadrul sectiunii de intrebari, reclamatii si recenzii.
  2. Date stocate in mod indirect, in contextul utilizarii site-ului
    Adresa IP, browser utilizat, durata vizitelor pe anumite pagini, informatii privind interactiunea cu pagini ale site-ului (rata de revenire, scrolling, clik-uri, treceri de mouse) si date despre comportamentul utilizatorilor.

Datele vor fi stocate doar in cazul comenzilor inregistrate pe site. Exemplu: in cazul in care iti exprimi intentia de a plasa o comanda, completezi toate informatiile legate de contact, livrare si facturare, dar comanda nu e finalizata, datele personale nu vor fi stocate de catre administrator. In acest scenariu, vor fi stocate doar datele de la punctul 2.

Scopul prelucrarii datelor cu caracter personal si baza legala

  • Pentru desfasurarea relatiilor comerciale dintre cumparator si administrator. Mai exact, pentru preluarea, confirmarea, facrurarea si livrarea comenzilor plasate pe site sau informarea cumparatorului cu privire la starea comenzii.
  • Furnizarea datelor cu caracter personal este necesara pentru derularea raporturilor contractuale. Prelucrarea datelor personale are la baza contractul incheiat intre cumparator si administrator, definit in cuprinsul Termenilor si conditiilor, ce poate fi accesat la pagina https://www.ecalendare.ro/termeni-si-conditii. Nefurnizarea datelor personale solicitate, poate avea ca si consecinta, imposibilitatea derularii relatiilor comerciale dintre vanzator si cumparator.
  • Pentru activitati de marketing. Mai exact, transmiterea de comunicari tip newsletter, despre ofertele comerciale ale administratorului, prin intermediul mijloacelor de comunicare la distanta (e-mail). Cumparatorul poate intrerupe transmiterea de newslettere, prin accesarea butonului ”Dezabonare”, aflat la sfarsitul fiecarui e-mail transmis.
  • Pentru a imbunatati experienta utilizatorilor pe site, avand interesul legitim al administratorului.
  • Pentru monitorizarea traficului. Furnizarea datelor in acest scop este voluntara. Refuzul furnizarii datelor nu are consecinte negative, de nici o natura, asupra utilizatorului.

Catre cine sunt transmise datele cu caracter personal

Administratorul se angajeaza, cu maxima responsabilitate, sa nu divulge, sa nu instraineze si sa nu transfere date cu caracter personal catre terti, cu exceptia situatiilor necesare si inevitabile, specificate mai jos.

Pentru buna desfasurare a relatiilor comerciale, pentru buna functionare a site-ului, in scopuri de marketing sau pentru a respecta cerintele impuse de lege, administratorul poate transmite datele cu caracter personal, catre terte parti, in conditiile si limitele prevazute de lege. Partile terte care pot avea acces la datele tale personale sunt:

  • Furnizori de servicii care asigura buna functionare a site-ului.
    Companii care ofera servicii de hosting, companii IT.
  • Furnizori de servicii care faciliteaza desfasurarea optima a procesului de comanda.
    Companii ce ofera servicii de curierat, companii care ofera servicii de gestiune si facturare, companii procesatoare de plati cu cardul.
  • Organe judiciare, institutii publice sau autoritati publice centrale si locale, in urma unei solicitari exprese justificate sau a unei obligatii legale.

Drepturile tale in raport cu prelucrarea datelor cu caracter personal

In calitate de utilizator sau cumparator, ai drepturi ce pot fi exercitate, in mod individual sau cumulat, asupra datelor personale pe care administratorul de detine in raport cu tine

  • Dreptul de acces
    Poti solicita confirmarea faptului ca datele tale cu caracter personal sunt prelucrate sau nu de catre administrator, iar in caz afirmativ, poti solicita accesul la acestea, precum si anumite informatii despre acestea. In urma unei solicitari efectuate in acest sens, PRINTFOX MEDIA ADV SRL va elibera si o copie asupra datelor cu caracter personal prelucrate.
  • Dreptul la rectificare
    Poti obtine rectificarea datelor tale cu caracter personal inexacte, precum si completarea celor care sunt incomplete, inclusiv prin furnizarea de informatii suplimentare. De asemenea, iti poti modifica oricand datele tale, prin sectiunea “Contul meu”, unde ai acces la setul de date cu caracter personal, pe care il poti modifica oricand.
  • Dreptul la stergerea datelor
    Poti solicita in orice moment stergerea datelor stocate de administrator. In acest sens, trebuie sa transmiti o solicitare scrisa la adresa office@printfox.ro.
  • Dreptul la restrictionarea prelucrarii datelor personale
    Poti solicita restrictionarea prelucrarii datelor cu caracter personal in anumite situatii reglementate de lege.
  • Dreptul de a te opune prelucrarii datelor cu caracter personal
    Te poti opune in orice moment, din motive legate de situatia particulara in care te afli, prelucrarii intemeiate pe interesul legitim al PRINTFOX MEDIA ADV SRL sau, dupa caz, pe exercitarea de catre PRINTFOX MEDIA ADV SRL a unei sarcini care serveste unui interes public sau care rezulta din exercitarea unei autoritati publice cu care ar fi investit PRINTFOX MEDIA ADV SRL.
  • Dreptul la portabilitatea datelor
    Poti primi datele cu caracter personal furnizate, intr-un format structurat, care poate fi citit automat, si poti solicita ca respectivele date sa fie transmise altui operator. Acest drept este aplicabil numai pentru datele cu caracter personal furnizate direct de catre tine catre administrator si numai daca prelucrarea datelor cu caracter personal este realizata prin mijloace automate, si are ca temei legal, fie executarea unui contract, fie consimtamantul respectivei persoane.
  • Dreptul de a depune plangere
    Poti depune plangere fată de modalitatea de prelucrare a datelor tale cu caracter personal de catre PRINTFOX MEDIA ADV SRL. Plangerea se va depune la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP).
  • Dreptul de a-ti retrage consimtamantul
    Iti poti retrage, in orice moment consimtamantul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal de catre administrator, in cazurile in care prelucrarea se intemeiaza pe consimtamant. Retragerea consimtamantului va avea efecte doar pentru viitor, prelucrarea efectuata anterior retragerii ramanand in continuare valabila.

Abonarea la serviciul “Newsletter”

Abonarea la Newsletter se realizeaza prin exprimarea vointei utilizatorului / cumparatorului. Abonarea se realizeaza prin bifarea optiunii aferente, in momentul plasarii comenzii, sau prin completarea manuala a datelor de contact (e-mail) in sectiunea “Newsletter” din site.

Temeiul legal pentru prelucrarea adresei tale de e-mail este consimtamantul pe care l-ai dat in conformitate cu Sectiunea 174 din Legea Telecomunicatiilor din 2021.

Serviciul “Newsletter” implica transmiterea de catre administrator, prin e-mail, a ofertelor comerciale sau a diverselor comunicate de informare. 

Serviciul “Newsletter” poate fi intrerupt oricand de catre utilizator. Acest lucru se poate realiza prin accesarea butonului “Dezabonare”, aflat la sfarsitul fiecareui e-mail (de tip “Newsletter) transmis de catre administrator.

Pentru a putea adapta newsletter-ul la preferintele tale, PRINTFOX MEDIA ADV SRL utilizeaza identificatori cookie, care stocheaza link-urile alese de tine, si eventual le detecteaza (Retargeting). Detalii suplimentare despre asta, poti gasi accesand pagina Politica de confidentialitate, la sectiunea “Politica de utilizare a cookie-urilor”.

SC PRINTFOX MEDIA ADV SRL foloseste masuri prin care se asigura ca drepturile fundamentale in materie de protectie a datelor sunt respectate. In plus, sunt utilizate proceduri matematice sau statistice corecte, datele cu caracter personal sunt securizate, si sunt implementate masuri care permit anomaliilor sa fie corectate cu un risc minim de erori. Mai mult, procesul decizional automatizat nu este aplicat niciodata unui minor.

Data actualizare

Aceasta nota de informare a fost actualizata la data de 17.10.2024. In cazul in care prezenta informare va suferi modificari, te vom notifica in acest sens prin intermediul mijloacelor de comunicare disponibile, ca urmare a furnizarii datelor de identificare.