Tip agenda | Saptamanala |
Dimensiuni agenda | 210 x 270 mm |
Nr. file | 76 file (152 pagini) |
Tipar file | 2 culori (bronz si gri) |
Hartie | Offset crem 80 gr/mp. |
Material coperta | Imitatie piele |
Finisari | Cusuta • Colturi microperforate • Coperti rigide buretate • Banda capital crem • Semn de carte bronz |
Personalizare | Color (pe coperta) |
Dimensiuni personalizare coperta | < 120 x 130 mm |

Agenda saptamanala Prestige
Agenda personalizata datata saptamanal, format 210 x 270 mm. Contine 152 pagini cusute, tiparite pe hartie crem de 80 gr/mp. Agendele beneficiaza de coperti rigide buretate, realizate din material imitatie piele. Preturile afisate includ personalizare color pe coperta, in functie de optiunea selectata.
Descopera intreaga colectie de Agende personalizate
Agendele personalizate Prestige au un design modern si o dimensiune extinsa de 210 x 270mm (apropiat de formatul A4). Datorita faptului ca este datata saptamanal, aceasta ajuta la o mai buna organizarea a task-urilor zilnice. Copertile buretate sunt realizate din material imitatie piele, disponibil in 4 variante de culori (albastru, rosu, negru si verde).
Agenda Prestige contine 152 pagini, tiparite la doua culori (bronz si gri), pe hartie offset crem de 80 gr/mp. Beneficiaza de semn de carte bronz si de un buzunar bimaterial aplicat pe coperta.
Agendele personalizate sunt unele dintre cele mai apreciate materiale promotionale. Desi sunt produse clasice, sunt inca foarte utilizate la scara larga. Pe langa utilitatea lor, agendele personalizate sunt ideale pentru fidelizarea clientilor, mentinand brandul tau in atentia acestora o perioada indelungata.
Atunci cand oferi agende personalizate colaboratorilor, denota atentia la detalii si interesul pentru produse de calitate. De cele mai multe ori, agende sunt incluse in pachete de fidelizare alaturi de alte materiale promotionale, precum calendarele personalizate.

Agendele Prestige beneficiaza de personalizare inclusa. Personalizarea poate contine sigla sau numele companiei, dar si date de contact sau alte informatii relevante. Personaliarea se realizeaza color pe coperta principala sau pe ambele coperti (fata-spate), in functie de optiunea selectata.
La cerere, agende Prestige pot fi personalizate pe coperta cu folio (auriu sau argintiu) si timbru sec (pentru varianta de coperta din imitatie piele). Pentru acestea, te rugam sa soliciti o oferta in prealabil. Solicitarea trebuie sa contina tirajul si detaliile grafice.
De asemenea, poti opta si pentru personalizarea primei file a agendei. Pentru asta, asigura-te ca ai bifat optiunea “Insert personalizat”. Insertul personalizate poate include o prezentare a companiei sau imagini cu produsele si serviciile pe care le comercializezi.
Pentru a putea garanta calitatea optima a personalizarii agendelor, te rugam sa ne transmiti fisierele de grafica (sigla) in format vectorial (pdf, eps, svg, ai, cdr).
Livrarea agendelor personalizate Prestige se realizeaza in orice localitate din Romania, prin intermediul companiilor de curierat agreate (FAN Courier / GLS / Pallex). In functie de cantitatea comandata, agendele se livreaza sub forma de colet sau de marfa paletizata (livrata door-to-door).
De asemenea, comenzile pot fi ridicate personal, de la sediul nostru din Bucuresti, Sector 3 (descopera locatia pe harta).
Termenul standard de livrare este de 3-5 zile lucratoare sau de 48 ore lucratoare, prin intermediul serviciului de livrare express. In cazul comenzilor livrate sub forma de marfa paletizata, la termenul de livrare se mai adauga 24 ore lucratoare.
Asiguram livrare gratuita pentru comenzi de minim 300 de agende Prestige. Pentru cantitati mai mici, costurile de livrare incep de la 20 lei (+TVA), in functie de cantitate si greutatea totala. Costurile finale de livrare sunt afisate pe pagina de finalizare a comenzii, alaturi de celelalte detalii.
Pot exista situatii, independente de noi, cand termenele de livrare sufera modificari. Astfel de modificari pot fi cauzate de intarzieri ale curierilor, intarzieri in procesul de aprovizionare, numar mare de comenzi aflate in lucru, etc. In cazul comenzilor urgente, inainte de a plasa comanda, te rugam sa soliciti un termen exact de livrare.
Plata se poate realiza ramburs, la livrarea comenzii (maxim 5000 lei (TVA inclus)), prin transfer bancar (OP in avans) sau online, cu cardul. Platile cu cardul se realizeaza dupa transmiterea facturii prin e-mail. Aceasta va contine link catre procesatorul de plati.
Pot exista situatii cand, in functie de produs, personalizare sau client, ne rezervam dreptul de a solicita plata comenzii in avans (partial sau integral).
There are no reviews yet.