| Tip planner | Saptamanal de birou |
| Suport hartie | Hartie offset 80 gr/mp. (file) • Carton DCM 300 gr/mp. (coperti) |
| Numar file | 52 file (sau echivalentul numarului de saptamani din an) |
| Dimensiuni | A4 (297×210 mm) • A3 (297×420 mm) |
| Personalizare | Pe fiecare fila: Policromie • Alb-negru |
| Printare file | Pe o singura fata |
| Modalitate de printare | Tipar offset • Tipar digital |
Planner personalizat de birou
Plannere personalizate de birou, in format A4 sau A3. Plannerele de birou reprezinta un set de 52 file datate saptamanal, prinse cu spira metalica sau lipite. Numarul de fila este echivalentul numarului de saptamani din an. Plannerele cu spira beneficiaza de coperta personalizata color. Filele plannerului pot fi tiparite color sau alb negru, in functie de optiunea selectata.
Plannerele personalizate de birou sunt o solutie practica si eficienta pentru o buna organizare saptamanala. Fiecare set (planner) cuprinde 52 file, corespunzatoare fiecarei saptamani din an. Numarul de file poate varia, in functie de numarul de saptamani din anul respectiv. Daca de doreste o varianta mai compacta, putem realiza plannere cu 26 file, printate fata-verso (o saptamana pe fiecare fata). Filele plannerelor pot fi prinse cu spira metalica sau lipite.
Dimensiunile standard sunt A4 (210×297 mm) si A3 (297×420 mm). La cerere, putem realiza plannere si in alte formate. Pentru acestea, te rugam sa soliciti o oferta in prealabil. Filele plannerelor de birou sunt tiparite pe hartie offset alb de 70 gr/mp., pe o singura fata. Printarea se realizeaza color (policromie) sau la o singura culoare.
Plannerele de birou pot fi datate staptamanal. Acestea sunt organizate in 7 coloane aferente fiecarei zi din saptamana. De asemenea, poti opta pentru o grafica cu liniatura dictando sau de matematica + calendar pe anul in curs. Plannerele sunt produse versatile care iti permit sa adaugi orice fel de elemnt grafic.
Plannerele personalizate sunt esentiale pentru o planificare eficienta. Nu doar ca ajuta la organizarea zilnica a activitatilor, dar sunt si un cadou ideal pentru fidelizarea clientilor, partenerilor sau angajatilor. Pot fi incluse cu usurinta in pachete de fidelizare, alaturi de alte materiale promotionale, precum agendele personalizate.
Plannere de birou cu spira metalica
- Iti permit sa dai filele fara sa fie nevoie se le rupi. Au o estetica placuta si sunt usor de manipulat. Spira metalica este de culoare alba si are 9.5 mm diametru.
- Plannerele legate cu spira metalica sunt mai rezistente decat cele lipite si au un aspect robust.
- Beneficiaza de coperta principala personalizata full-color. Coperta din spate este realizata din carton netiparit. Copertile sunt realizate din carton DCM 300 gr/mp.
Plannere de birou cu file lipite
- Permit desprinderea usoara a filelor din interiorul plannerelor. Cand se trece la urmatoarea saptamana, se rupe fila aferenta saptamanii anterioare.
- Lipirea filelor se realizeaza cu adeziv transparent flexibil. Liprea se face manual, ceea ce implica un termen mai mare de productie.
- Plannerele lipite nu au coperta principala. Acestea au doar coperta din spate, realizata din carton DCM alb de 350 gr/mp., netiparit.
Livrarea plannerelor personalizate de birou se realizeaza in orice localitate din Romania prin intermediul companiilor de curierat partenere (FAN Courier / GLS / Sameday). Termenul standard de livrare este de 3-4 zile lucratoare. De asemenea, pentru comenzi urgente, poti opta pentru serviciul de livrare express. Astfel, comanda de plannere va ajunge la tine in maxim 48 ore lucratoare.
Livrarea este gratuita pentru comenzi de minim 150 plannere de birou. In cazul comenzilor mai mici, costul de livrare este de 25.00 lei (+TVA), indiferent de localitatea de destinatie sau cantitatea de plannere comandata.
Plannerele de birou pot fi si ridicate personal de la sediul nostru din Bucuresti, Sector 3 (vezi locatia pe harta).
Termenele de livrare, afisate in momentul plasarii comenzii, pot suferi modificari in functie de diverse scenarii precum: intarzieri ale curierilor in procesul de livrare, stocuri de materie prima in curs de realimentare, numar mare de comenzi aflate in productie, etc. Desi facem toate eforturile sa informam clientii cu privire la eventualele modificari, pot exista situatii cand intarzierile survin neanuntat. Ca atare, in cazul comenzilor urgente, te rugam sa soliciti un termen de livrare exact, inainte de a plasa comanda.
Plata se poate realiza ramburs (la livrarea comenzii), prin transfer bancar (OP in avans) sau online, cu cardul. Plata cu cardul va putea fi finalizata dupa transmiterea prin e-mail a facturii fiscale / proforme. Aceasta va contine link catre procesatorul de plati, tranzactiile online operandu-se in deplina siguranta.
Nu există recenzii până acum.











