Este octombrie și, deși poate părea timpuriu, firmele încep deja să se pregătească pentru încheierea lui 2017. Materialele promoționale în apropierea lunii cadourilor sunt o ocazie excelentă de a promova compania și a oferi angajaților, clienților și colaboratorilor obiecte care să le fie de folos și care, în același timp, funcționează ca reclamă subtilă, neagresivă și nederanjantă.
Și pentru că un an nou se apropie, nu există nici o metodă mai eficientă de a vă face cunoscuți decât cu un calendar care va fi utilizat 365 de zile, în fiecare zi. Impactul pe care acestea îl au este adesea subestimat. Numele companiei și datele de contact printate pe un calendar care va fi expus și consultat în nenumărate rânduri vor rămâne cu siguranță întipărite în mintea partenerilor și clienților, vor oferi expunere și vor inspira credibilitate.
Calendarele sunt de toate dimensiunile și formele, au un rol de necontestat în viața fiecăruia dintre noi, sunt utilizate zilnic și pot fi personalizate, așa că nu se poate da greș cu ele.
Fiind personalizate, puteți alege imagini care să reflecte personalitatea brandului sau companiei dumneavoastră și puteți opta pentru formatul și nivelul de detalii care vi se par potrivite. Fiind accesibile și versatile, puteți să comandați mai multe tipuri pe care să le distribuiți în funcție de necesități, și, de asemenea, să păstrați câteva la sediu pentru cei care vă vizitează.
Calendarele sunt convenabile ca preț, pot să reflecte extrem de fidel personalitatea brandului sau firmei, reprezintă reclamă pe termen lung, sunt un instrument de marketing discret, eficient și ușor de implementat, și , nu în ultimul rând, sunt utile oricui.
Așa că nu ezitați în a folosi calendarele ca materiale promoționale, mai ales în această perioadă a anului!